مطالب آمورشی, وبلاگ

آموزش نصب چشم دزدگیر

نصب سنسور دزدگیر

فیلم آموزشی نحوه اتصال چشم سیمی به دزدگیر فایروال F9 و F10

 

نحوه اتصال سیم به زون منفی دستگاه

برای اتصال چشم به دزدگیر فایروال میتوان از 4 سیم و یا 3 سیم استفاده کرد ،در این ویدئو آموزشی سعی شده است که نحوه اتصال چشم سیمی H6  فایروال با 3 سیم آموزش داده شود.

با توجه به اینکه زون های 1 تا 6 دستگاه زون منفی هستند ،پس می بایست با استفاده از تحریک منفی این زون ها متصل شوند.

تفاوتی از نظر عملکرد برای زون های + و منفی وجود ندارد و فقط طراح از این بابت زون ها را مثبت و منفی کرده است تا برخی سنسور ها که فقط خروجی + دارند و یا برخی فقط خروجی – دارند قابل نصب بر روی دستگاه باشد.

اتصال چشمی دزدگیر

سری کردن دو چشمی

سری کردن دو چشمی

در صورتی که نیاز به نصب دو چشمی بر روی یک زون بودن چه باید کرد؟

گاهی به دلیل محدودیت سیمکشی و یا زیاد بودن تعداد چشمی ها،نیاز به نصب دو چشمی یا بیشتر بر روی یک زون است،برای این کار طبق نقشه زیر میتوانید عمل کنید

نکاتی مهم در نصب مطلوب باید رعایت شود

به یاد داشته باشید که همواره از سیم با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید ،در فواصل دور بالای 40 متر حتما سیم برق ضخیم باشد و در صورت استفاده از سیم 0.6 حتما از سیم چهار زوج استفاده کرده و سیم ها را دوبل کنید.

دقت داشته باشید که دزدگیر سیم کارتی فایروال F9 و دزدگیر سیمکارتی F10 دارای 8 زون می باشند که زون های 1تا 6 تحریک منفی هستند و زون های 7 و 8 تحریک مثبت  ،هرچند طراحان مدار ما سعی در تولید بهترین دستگاه و محافظت از مدار در خطاهای کاربری داشتند ولی لطفا دقت لازم را نمایید تا تمامی سیم ها طبق نقشه متصل شوند.

در این آموزش نحوه اتصال سری چشم دزدگیر اماکن و نحوه اتصال مستقیم نیز آموزش داده شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید